نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
687
-
الف
+

بازیگر نقش «مهتاب آذین» در سریال «بیداری» را بیشتر بشناسید+ تصاویر

در این گزارش با «فریبا کامران» بازیگر سریال «بیداری» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «فریبا کامران» بازیگر نقش «مهتاب آذین» در سریال در حال نشر «بیداری» سال 1346 در تهران متولد شد.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای تجسمی از دانشگاه تهران و دانش آموخته بازیگری است که کار حرفوی اش را از تیاتر شروع کرد و به تلویزیون رسید.

«فریبا کامران» فعالیت هنری خود را از 21 سالگی با اشتراک در چند دور از کلاس های آزاد تیاتر دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال 1366 در رشته هنرهای نمایشی در دانشگاه قبول شد.

اولین بار تصویرش با فلم «جاده عشق» در سال 1372 روی پرده سینما رفت، دو سال بعد در سال 1374 با سریال «همسایه ها» به کارگردانی «حسن فتحی» در کنار هنرمندانی چون «بیوک میرزایی»، «شهلا ریاحی» و «فریبا متخصص» تجربه حضور در قاب تلویزیون را به دست آورد.

فریبا کامران

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی «فریبا کامران» بازی در سریال «پهلوانان نمی‌میرند» در کنار هنرمندانی چون زنده یاد «فخری خوروش»، «کتایون ریاحی» و «فریماه فرجامی»  بوده است.

فریبا کامران

سریال «پهلوانان نمی میرند» با روایتی تاریخی از عصر قاجار، در سال 1376 به کارگردانی «حسن فتحی» ساخته شد.

این سریال داستان پهلوانانی را روایت می کند که در زمان قاجاریه مورد اعتماد و احترام مردم بودند و هنگام گرفتاری‌ها به مردم کمک می کردند.

او در سال 1386 در 40 سالگی در سریال «یک مشت پر عقاب» به کارگردانی «اصغر هاشمی» نیز بازی کرده است. 

فریبا کامرانفریبا کامران

«کاناپه»، «زیر آب»، «شیرین»، «باغهای کندلوس»، «چند تار مو»، «فرش باد»، «از کنار هم می گذریم» و «جاده‌ی عشق» از جمله فلم های سینمایی است که «فریبا کامران» در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

فریبا کامران

این هنرمند ایرانی همچنین به عنوان مربی ورزش «تای­‌چی» نیز فعالیت می کند.

گفتنی است سریال «بیداری» با بازی «فریبا کامران» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر